Reklamácia, výmena, vrátenie

Na Vašej spokojnosti nám záleží a preto sa snažíme robiť našu prácu najlepšie ako vieme. Niekedy sa však stanú situácie, kedy sa niečo pokazí aj napriek veľkej snahe. Ak náhodou takáto situácia vznikne sme pripravení ju ihneď vyriešiť. Ak potrebujete tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať postup je nasledovný:

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

Presne vymedzené práva a povinnosti predávajúceho a kupujúceho si môžete bližšie prečítať v reklamačnom poriadku, ktorý je súčasťou obchodných podmienok.

Postup pri reklamácii je nasledovný:

  1. Reklamovaný tovar očistite, následne tovar zabaľte tak, aby pri preprave neprišlo k poškodeniu. K reklamovanému tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť tu.
  2. Reklamovaný tovar nám prosím odošlite na adresu:

DISMAR s.r.o.

Kollárova ulica 376/5

951 04  Malý Lapáš

Zásielku odporúčame poistiť do výšky ceny tovaru, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu počas prepravy. Tovar prosím neposielajte späť na dobierku. Balíky na dobierku nepreberáme!

  1. Po prebratí reklamovaného tovaru Vám začína plynúť 30 dňová lehota na vybavenie reklamácie. O priebehu reklamácie budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.

Ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru?

Postup pri výmene/vrátení tovaru do 14 dní.

  1. Nepoužitý tovar zabaľte do pôvodnej krabice spolu s kópiou faktúry s vyplneným formulárom na vrátený tovaru, ktorý si môžete stiahnuť tu.
  2. Zásielku zašlite na adresu:

DISMAR s.r.o.

Kollárova ulica 376/5

951 04  Malý Lapáš

Zásielku odporúčame poistiť do výšky ceny tovaru, nakoľko neručíme za jej prípadnú stratu počas prepravy. Tovar k nám prosím neposielajte na DOBIERKU. Balíky na dobierku nepreberáme!

  1. Zároveň nás informujte na e-mail info@loveckavasen.sk o zaslaní tovaru na našu adresu. V e-maile prosíme uveďte číslo objednávky a veľkosť za akú chcete tovar vymeniť alebo číslo účtu ak chcete tovar vrátiť.

Po prijatí zásielky vykonáme jej kontrolu a budeme Vás informovať o vybavení.

Pokiaľ budeme mať tovar skladom, výmenu odosielame ihneď. Pokial tovar nie je na sklade, vymenený tovar odosielame ihneď po naskladnení.

O priebehu výmeny tovaru alebo vrátenia peňazí za tovar Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.